Warning: explode() expects parameter 2 to be string, object given in /data05/virt43103/domeenid/www.caratestonia.ee/htdocs/wp-content/themes/enfold/framework/php/class-breadcrumb.php on line 287

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data05/virt43103/domeenid/www.caratestonia.ee/htdocs/wp-content/themes/enfold/framework/php/class-breadcrumb.php on line 288

Blogs - jaunākas ziņas

Carati viis uskumust

1. Usume meedia võimesse muuta ärimaailma

Inimesed veedavad täna internetis aega rohkem kui kunagi varem ning meediasse ei saa enam suhtuda kui tarbekaupa. Meedia on saanud domineerivaks sidemeks brändi ja inimese vahel ning ettevõtete jaoks tegemist kõige suurem väärtusega mõistmaks olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente kui päris inimesi.

Kõige edumeelsemad turundajad kiirendavad brändi kasvu taasluues ettevõte meedia platvormidele.

 

2. Usume, et brändid peavad mõistma päris inimesi

Brändid peavad praegusel ajal tähelepanu nimel vaeva nägema, mis tähendab seda, et muuta tuleb lähenemise taktikat. Tuleb liikuda inimgruppide esindajate ja anonüümsete isikute mõistmisest indiviidide kui reaalsete inimeste mõistmiseni.

See tähendab, et süveneda tuleb sihtrühmade mõistmisesse leidmaks mõjusad sõnumid ning parendada kogu kliendikogemust.

 

3. Usume, et relevantsed kogemused meedias loovad ikoonilisi brände

Olles osa tähelepanu võitmise ärist, on võtmeteguriteks loomingulisus ja innovatsioon. Selle tõttu tuleb hoolikalt läbi mõelda strateegia ja planeerimise pool. Tuleb luua lahendusi, mis jõuaksid klientideni ning kaasaksid neid personaalselt aga ka kontekstuaalselt asjakohasel viisil.

 

4. Usume, et parim väärtus luuakse jättes aegunud lahendused selja taha

Väärtus ei tulene enam ainult skaaladelt vaid ka andmed ja innovatsioon mängivad siinkohal võrdset rolli. See tähendab, et sõnumid tuleb suunata otse indiviidile, muutes päris inimese lähenemine kaubaks ja võimaldades meil kaasata inimesi nende enda tingimustel.

See tähendab eelistatud otsese juurdepääsu rajamist põhiliste postitajate ja platvormideni.

Suurendades meie grupi kulutusi oleme võimelised looma unikaalseid andmesisusuhtlusi, mis aitavad omakorda meie klientidel saavutada kõige efektiivsemat meediategevust, suurendada kaubamärgi ohutust, vähendada pettusi, parandada tõhusust ja hallata puhtamat meedia tarneahelat.

 

5. Usume, et järk-järgulised kliendisuhted põhinevad jõudlusel

Meie eesmärgiks on pakkuda klientidele konkreetseid investeerimislahendusi, lihtsustades meedia kompleksust ja jõudes see läbi tulemuslikkuseni. See tähendab, et tuleb olla fokuseeritud nii lühiajalisele tulemuslikkusele, mis on näiteks läbimüügi suurenemine tänu kampaaniale, kui ka olla valmis mõõtma pikaajalisi brändi ja ettevõtte mõjusid.

© Copyright - Carat Estonia