Strateegiad, planeerimine, meediaost
Integreeritud kommunikatsiooni planeerimine
Lähtume kommunikatsiooni planeerimisel kliendi ärieesmärkidest ning loome integreeritud strateegia ostetud, omatud ja teenitud meedia jaoks. Kommunikatsioonistrateegiate loomisel osalevad lisaks strateegidele ja meediaplaneerijatele ka erinevate valdkondade spetsialistid, sh välimeediast, digi- ja sotsiaalmeediast, uuringutest ja analüütikast.
Brändi- ja tarbijauuringud, analüütika
Consumer Connection System (CCS)
CCS on kõige põhjalikum tarbija- ja meediakäitumise uuring Baltikumis. CCSi valimi suurus on 3000 vastajat. Uuringu alusel saab põhjalikult kaardistada sihtrühma elustiili, harrastusi ja hoiakuid ning analüüsida inimeste meediakäitumist. Uuring kaardistab üle 60 erinevat meediatüüpi. CCSi tervikliku meediatarbimise info alusel on meil võimalik luua mõjukamaid ja efektiivsemaid kommunikatsioonistrateegiaid. Meie klientidel on võimalik kasutada CCSi vastajate paneeli ka oma brändi- ja kategooria-uuringu läbiviimiseks. Sellisel moel tehtud brändiuuringutest saame infot oma ja konkureerivate brändide tuntuse ja tarbimise ning kategooria üldiste trendide kohta.
Kategooria- ja sihtrühmauuringud
Efektiivsete kommunikatsioonistrateegiate jaoks saame infot koguda erineval moel: kampaania eeltestid, brändiuuringud, segmentimisanalüüsid, kvalitatiivsed uuringud jne. Brändiuuringud ja segmentimisanalüüsid võimaldavad järeldada, missuguse sihtrühmaga on ärieesmärkide saavutamiseks vaja rääkida ning milliseid tooteomadusi rõhutada. Kampaania eeltestide abil saab kampaania loovlahenduse jaoks ideid koguda või erinevaid versioone testida.
Tulemuslikkuse analüüs
Kampaania tulemuslikkuse analüüs kaardistab hästitoiminud kampaania osad ja tegurid, mida järgmistel kordadel saaks parandada. Kampaania järeluuring pannakse kokku konkreetse kampaania alusel: viiakse läbi kampaania sihtrühma hulgas ning sisaldab lisaks kampaania mäletamise küsimustele ka küsimusi kampaania mõju kohta. Konkreetse kampaania tulemusi saab võrrelda Carati andmebaasis sisalduvate rahvusvaheliste kampaaniate tulemustega.
Digistrateegiad ja digimeedia planeerimine
Digitaalmeedia strateegiad ja planeerimine
Meie kogemustega spetsialistid töötavad kiiresti muutuva digimaailma jaoks sobivad strateegiad, mis aitavad saavutada kliendi ärieesmärke.
Digitaalsed loovahendused
Carati eesmärk on pakkuda terviklahendusi. Suurepärane idee väärib unikaalseid loovlahendusi, erakordset disaini ja parimat võimalikku kanalite valikut.
Google AdWords
Google Adwordsi otsingureklaamid lubavad brändidel kõnetada kliente, kes on juba nende tootest või teenusest huvitatud. Carat Eesti on ametlik Google partner ning meie digitaalmeedia spetsialistid on ametlikult Google poolt sertifitseeritud.
Google Analytics
Carat Eesti digitaalmeedia spetsialistid on ametlikult Google poolt Analyticsi kasutamiseks sertifitseeritud. Lisaks veebilehe liikluse analüüsile, ostuteekonna optimeerimisele jt seotud tegevustele, pöörame suurt tähelepanu reklaamikanalitele ehk viime analüütikast saadava info reklaami- ja meediakonteksti.
Otsingumootoritele optimeerimine (SEO)
Kodulehe nähtavus suuremates otsingumootorites on oluline iga ettevõtte jaoks. Olgu klientideks eraisikud või firmad – kõik nad otsivad informatsiooni otsingumootoritest. Pakume otsingumootoritele optimeerimise auditit, konkurentsianalüüsi ja ka igakuist püsiteenust.
Sotsiaalmeedia turundus
Sotsiaalmeedia rolli on täna raske üle hinnata. Kanalite ja võimaluste valik muutub järjest mitmekesisemaks. Me aitame luua sotsiaalmeedia strateegiat ja pakume erinevaid teenuseid alates konsultatsioonist kuni sisuloomeni ja sotsiaalmeedia halduseni.
E-maili turundus
E-maili turundus võimaldab sihtgrupini jõuda personaalselt, pakkudes kliendi jaoks vahetut ning olulist suhtlust. Teeme koostööd teenusepakkujatega Apsis, Sendsmaily, Mailchimp jt ning pakume e-maili turunduse terviklahendust. See sisaldab kliendisuhtluse strateegia ja üksiksõnumite välja töötamist, uudiskirja ja kliendibaasi ülesehitust, haldamist ning segmenteerimist.